John Wolfhooker - 313

John Wolfhooker - 313

Není to moc dlouho, co jsme si naposledy libovali nad novinkou z holubí dílny. Řeč je samozřejmě o jejich nejtvrdším počinu, písni, která nese název “313”. Tu kapela vydala 11. listopadu. A teď, o měsíc později, přichází s celým dlouho očekávaným albem se stejným názvem, čili 313!

Než se pustím do hodnocení, shrňme si základní informace. O produkci a mix celého alba se postarala kapela samotná tzn. (mix - Rony Janeček, mix vokálů - Filip Vlček). Nutno pak vyzdvihnout, že mastering na celém albu Wolfhookerům zhotovil Acle Kahney z britské progressive-metalové kapely TesseracT. Postprodukci a finální vizuál má na svědomí opět bubeník kapely Adrian Janeček, který s FERO Production natočil pro kapelu většinu klipů. Dle vlastních slov čtveřice, která ve svém logu nosí holubici, se máme těšit na nejosobnější album, do kterého dal každý z členů kus sebe.

Takže, po pár posleších bych to s pořadím od nejoblíbenější skladby po méně oblíbené viděla zatím takhle:
313
Lost and Forgotten
Coveritup
Good To Be Bad
Return To Zero
The Dark Matters
Copycat

Podotýkám, že tohle píšu sama za sebe a je to pouze můj subjektivní pohled. Break Me Down do toho nepočítám, protože song je venku už delší dobu a dost o něm bylo řečeno v mé recenzi, jestli vás to zajímá, tak kdo hledá, ten najde (naprosto ten song miluju). Každopádně, z celého alba se mi stále nejvíc líbí píseň 313, hned za ním je totální depka Lost and Forgotten, btw. jen mezi náma - takovýhle pocity jsem hodně dlouho u žádný písničky nezažila. Jak to pokračuje dál vidíte sami.. Samozřejmě to, že uvádím Copycat na posledním místě, neznamená, že se mi nelíbí. Na této skladbě hostuje velmi talentovaná, inteligentní a krásná Pam Rabbit. Copycat má dobrej vibe a líbí se mi drzost textu, nicméně ostatní písničky z alba se mi líbí o chlup víc.

Kapela nás už dopředu připravovala na fakt, že se deska zaobírá porozchodovým tématem. Člověk jako já si pod “porozchodovým tématem” představí velké množství naprosto zbytečných, zamilovaných a otravných melodií a textů. O to víc vás posléze překvapí, že něčeho takového se na albu fakt nedočkáte. Je to řežba. Je to nasraný. Je to opravdový a je to setsakramentsky dobrý!

Napište nám, jak se album líbí vám a nezapomeňte kluky z kapely John Wolfhooker podporovat. Deska je k poslechu na všech streamovacích službách včetně Spotify, Apple Music a Youtube. A jestli vás zajímá, kdy si kapelu John Wolfhooker budete moct poslechnout naživo, tak si zapište do kalendáře velkej vykřičník na datum 21.2.2020. Koncert se již tradičně uskuteční v Paláci Akropolis. Spolu s JW vystoupí Glad For Today a From Our Hands. See you there.

Monika Lobodášová

Články autora COREMUSIC

Nová Chmelnice se po zásahu After the Burial otřásla v základech! Předskakovali jim Polar, Make Them Suffer a Spiritbox.