​Make them suffer - Worlds Apart

​Make them suffer - Worlds Apart

Jak ještě daleko mohou ve své tvorbě Make Them Suffer zajít? Pod Rise records jim v těchto dnech vychází nové album a fanoušky čeká doslova nezapomenutelná hudební pouť.

Singl "Ether" ukazuje, jakým směrem se posouvá tvorba od alba "Old Souls". S novou klavíristkou přichází nové možnosti - nejen při komponování hudby, ale také ve variaci hlasů. Celkový požitek je tak mnohem širší. Nejlépe je to cítit v písni "Fireworks", jež je nejjemnější písní na celém albu. Sean Harmanis opět o něco zdokonalil své vysoké high screamy, navíc zrychlil své tempo do vysokých otáček. Nepolevuje a nepolevuje, chytne vás a už nepustí. Při písni "Vortex", která nese morseovu zprávu (Interdimensional Spiral Hindering Inexplicable Euphoria) vám z toho naskáče husí kůže.

Jako vždy nechybí instrumentální skladba, které zde nejprve navnadí a poté silně přidá na atmosféře. Podobnou gradaci nalezneme i na začátku písně "Dead Plains", u které po několikátém poslechu máte chuť tuto část přeskočit a nechat konečně hrát nejtvrdší a velmi povedenou skladbu z celého alba... Atmosféra napříč písněmi houstne čím dál víc, až nakonec vyvrcholí v písni "Save Yourself". Poté přichází emotivní a ladný zvuk piána, který uklidní rozčeřené vody.
Venku je jedno z nejoriginálnějších deathcorových alb, které v současnosti můžeme slyšet. Až na pár nepatrných drobností vám poskytne vyjímečný hudební zážitek.

Uděluji "Worlds Apart" hodnocení 9/10. Symphonic Deathcore žije!

Články autora Matty Vaněk