The Plot In You - Dispose

The Plot In You - Dispose

Klubové akce plné šílených moshpitů a mohutné breakdowny, které se určitě zaryly do paměti nejednoho fanouška The Plot In You, drogy a nechutnosti, to vše již odnesl vítr. Po velkém úspěchu s albem Happiness In Self Destruction se kluci posouvají dál do neznámých vod, které je naprosto pohltily, aby se pánové nyní vyplavili s novým albem Dispose. Když se TPIY přidali k labelu Fearless Records, vydali první singl Feel Nothing, který byl tak odlišný od starého materiálu, až to muselo některé lidi překvapit, nadchnout a některé možná i zklamat. Ovšem to byl jen začátek, který měl představit, kudy se noví The Plot In You budou ubírat.

Dispose mě neskutečně překvapil. Emoce s vámi budou hýbat při poslechu celého alba, místy velmi depresivní písně vám přivodí husí kůži. Landon Tewers si totiž velmi vyhrál se svým talentovaným hlasem, jistě vás tedy nepřekvapí, že na albu nenajdete mnoho screamovaných pasáží. Hodně se experimentuje taktéž s elektronikou a efekty, které doplňují prázdnou atmosféru, ale nikoli prvoplánově. Vše tu má své místo a funguje skvěle, což pocítíte hned při úvodním tracku Rigged. A pro ty, kterým nedá spát tvrdší hudba, je tu i song Paid In Full, který jistě uspokojí fanoušky staršího materiálu.

Co se ovšem albu musí vytknout, je jeho délka. Po třech letech čekání na toliko anticipovaný release bych uvítal více písní. Naštěstí Landon je velmi tvořivý člověk a pokud sledujete jeho sólovou tvorbu, jistě vás bude mít stále čím překvapovat, ať už svoji tvrdší tvorbou, tak tou akustickou. Tak jako tak, album řadíme mezi ta "překvapení roku", která dokazují, že i bez breakdownu to jde! Dispose je výjimečná deska!

Články autora Matty Vaněk

[ENG/CZ] SEVER: „The Latvian core scene is rather small, but the bands really support each other!“

(CZECH VERSION BELOW)Today we have an interview for you with the Latvian post-hardcore band SEVER. A couple of weeks ago we talked about their latest